The weekend

Inne på min 5:e vecka här i USA nu, känns så himla bra! Ingen hemlängtan ännu, älskar mitt jobb mer och mer för varje dag. För att vara ärlig så visste jag inte om jag skulle gilla att jobba som Au Pair, jag har inte varit intresserad av att jobba med barn tidigare, men jag älskar det!! Dagarna bara rusar förbi när jag är tillsammans med mina tre små prinsessor :)

Helgen har varit riktigt bra. Åkte till Johanna på fredagen och sov över till lördag, då åkte vi till ett stort shoppingcenter och shoppade loss! Kom hem runt fyra och passade barnen i två timmar då C och J behövde ut och springa inför ett lopp nästa helg. Jag och C hade tänkt att gå ut också, men vi var för trötta och hamnade i soffan med mysdressen på haha ;) Söndagen var en riktig slappdag, ganska behövligt dock!