Smile Tattoo

 
I lördags fick jag min tredje tatuering gjord! Liten och i stort sett utan betydelse, men jag älskar den! Gjorde den som en rolig grej eftersom jag är en fotograf och tycker den blev hur söt som helst :) Emily (emily__alexandra) hos New Ink Tattoos i Medina gjorde den. Av alla tre så kändes denna helt klart minst. Har hört annars att det gör ont att tatuera på fingrarna, men jag kanske börjar bli van. Mina andra två sitter på ganska känsliga ställen dom också, höften och revbenen!

För mig behöver inte en tatuering ha en betydelse eller mening, bara en av mina har det! Jag skaffar tatueringar för att jag tycker det är snyggt! Fler kommer det deffinitivt att bli :) Sen vet jag att jag har många i min omgivning som inte riktigt tycker om det haha, men jag bryr mig faktiskt inte! Detta är mig och min livsstil!
#1 - - FlizanLizan:

Snygg :)